Wednesday, March 30, 2011

Snart.

Nu ni, nu har jag bara en lektion kvar sen börjar mitt efterlängtade Spring Break. Jag behöver verkligen ett lov nu. Jag är fortfarande inte frisk än, (varit sjuk i mer än 2 veckor). Mina mediciner gör mig jätte illamående (så mkt att jag tar med mig en spypåse i bilen) och huvudet dunkar. När ska detta skitet gå över, orkar inte riktigt mer.

Nu sitter jag i skolan och väntar på min lektion och äter min fruktsallad jag tagit med mig hemifrån. Skulle prova bli lite nyttig, men eftersom jag inte kunde äta någon frukost hemma pga illamående stannade jag på macken och köpte m&ms klockan 9 imorse, jag försökte i alla fall.

Annars har jag varit ganska produktiv för en gång skull idag. Klockan är bara 1 och jag har redan gjort mitt final assessment i matte, hittat min matte bok jag glömde i apoteket i fredags, fixat klart läxan och gått på två lektioner.

No comments:

Post a Comment