Saturday, March 19, 2011

Rockin' w the best

Jag är jäkligt osmart, mina bästa tjatade och tjatade att vi skulle gå till Colony, för Macy Gray skulle uppträda, de va Red Cross insamling till Japan osv. Efter några timmars övertalning, övertalade jag mig själv att jag var frisk. På med klackarna och en timme senare kom Dim och hämtade mig och Sanna. Colony var då väldigt getto, herregud, Macy Gray uppträdde (hon ser ut som en man btw) vi bytte bord säkert 4 gånger innan killarna var nöjda, Neos kusin från NY är här och hälsar på, vi dansade till lite över två tills någon kom på den geniala idén att gå till Playhouse. Inget att rekommendera, att gå två kvarter i kyla och regn klockan 2 på natten när man redan e sjuk, men jag fick Yiannis jacka som paraply så det blev lite bättre. Kramade Yuri och Amanda, irrade runt med Linus sen fick de räcka för kvällen och vi traskade tillbaka till bilen och åkte hem.

Jag har faktiskt inte lika ont i halsen idag men jag är sjuk i hela kroppen i stället. Jag vill ha godis och något gott att äta. Jag vill att min mami ska vara här och pyssla om mig så jag slipper göra det själv.

1 comment:

  1. Oh, lilla Hjärtat... Önskar jag kunde vara hos dej... Hoppas du mår bättre snart! Puss <3<3

    ReplyDelete