Tuesday, March 1, 2011

mama say no

Jag är ingen skolperson, jag tycker inte om att hänga i skolan, jag åker dit gör mitt shit och sen åker hem. På måndagar har jag 3 timmars rast mellan mina två klasser, jag brukar då antigen sitta vid datorn eller sitta och käka och hålla på med någon annat samtidigt för att se så upptagen ut som möjligt så freaks inte ska komma fram. Men dom hittar mig alltid. I måndags kom det fram en kille och ville sitta vid samma bort och äta, fine liksom, men efter 2 minuter skulle han börja prata, och han skulle ha min fb och telefon nummer och hela skiten. Hur ser man inte att jag är så lite intresserad som man kan bli, att jag inte frågar en ända fråga och sitter och stirrar in i mina anteckningar och låtsas plugga. I alla fall, den här killen trakasserade mig i en timme, han har redan skickat två sms och nu precis fick jag de tredje: "Hej, du verkade jätte snäll, vill du gå på en dejt med mig ikväll?" NEEEJ det vill jag inte, fatta. agh, jag blir så trött..

2 comments:

  1. ha ha ha, förstår honom. Du är ju skitsnygg!

    ReplyDelete
  2. i love your fur snood and your sun glasses!
    beautiful!

    ReplyDelete