Sunday, March 13, 2011

I make you nervous?

Idag har jag och Mickis varit på spaning (men tyvärr hittade vi inte det vi letade efter haha). Vi åt pizza på Le Petit på Sunset, Mac visade oss 10 tusen dollars västar i hans pappas affär, vi åt mini cupcakes och drack cola light. och btw, människor slutar aldrig förvåna en, alla är så konstiga i denna stad, jag vet inte vart jag ska börja. Men det är som det är antar jag. Synd.

Eftersom att vi ställde om klockan i natt förlorade vi en timme, men jag är ändå hur trött som helst nu, därför ska jag hoppa ner i min underbart sköna säng. God natt.

Red Velvet är min nya favvo, jag älskar frostingen!

1 comment:

  1. Gillar din blogg,L.A verkar så nice :) Har en fråga, är det kallt i havet i Californien? Funderar på att åka till USA i sommar, men en vän sa att det är bättre att åka till typ Florida om man vill bada, för att det är kalla strömmar vid västkusten..? Tacksam för svar!

    ReplyDelete