Tuesday, June 28, 2011

Best in Threes


Och jag är hemma igen:) Sanne och Simons internet fungerade inte, därför jag inte har uppdaterat förrän innan idag när jag kom på att jag kunde göra det från telefonen. Det var som att ingen tid hade gått när vi träffades igen, och det är ju precis så det ska vara. Sanne, Janet, Christina och jag satt på Strandbryggan i söndags eftermiddag och gav uppdaterade om allt. Sen mötte jag och Sanne Simon (som jag äntligen fick träffa!), lagade mat, käkade godis och kollade en film.

I måndags var jag på ambassaden och förlängde mitt visum sen fick jag den bästa överraskningen: Sebbe kom till Stockholm! Dom grundlurade mig verkligen, förstod ingenting och där satt vi tre som för ett år sedan, tillsammans och skrattade åt allt. Precis som den där dagen på Fred Segal. Efter några timmars häng på Utes åkte vi och kollade Simons fotbollsmatch.

Idag har Sanne och jag hängt på bryggan och solat hela dagen. Ätit lunch och smakat den nya daim glassen med päron smak. Saknar henne redan, eftersom allt kändes så naturligt och vanligt att hänga med varandra, men snart kommer hon och hälsar på mig i LA, jag längtar :)

1 comment: