Thursday, June 23, 2011

Goodbye LA

Jag slutade på Colony ändå ikväll, Paul Oakenfold dja.., måste säga att jag har ingen aning om vem det är, men musiken var grym och det var sinnessjukt mycket folk (han måste vara poppis). Min plan är att vara vaken hela natten, klockan är 4 nu, har precis kommit hem från Berri's, Yuri, Allen, Greg och ja.. jag e dålig på namn, men en till och jag käkade pizza och Yuri har lovat att bbm om en timme så jag inte somnar och missar flyget. För det hade ju faktiskt varit katastrof. Klockan 5.20 ska jag väcka Sanna som ska köra mig till flygplatsen, eller jag ska köra dit och hon hem. Sen har jag 12 timmar i luften framför mig.. ah hatar att flyga, men förhoppningsvis kan jag sova. Nu ska jag sysselsätta mig med något annat så jag inte somnar. Ses i Sverige:)

Kalle ska såklart få följa med hem :)

1 comment: