Thursday, June 2, 2011

Idag.

Sorry att jag suger på att blogga men tycker inte om min dator så mycket längre. Efter jobbet idag skulle jag egentligen möta upp Lauren men så blev det ej. Jag och Mickis gick till vårt älskade El Carmen på Happy Hour (för matens skull inte drinkarna). Men jag vet inte om jag tycker om det så mycket längre, ni vet när man äter något för mycket, så är det inte gott efter ett tag. Behöver en lite längre paus från mina forna favoriter quesadillas tror jag. Efter maten mötte vi upp Johannorna på Starbucks och hann även med en runda inne på Urban. Sen blev det en glass tripp till Ralph's och en hyrfilm på det. From Prada to Nada haha, men det var faktiskt underhållande.

(Tänkte ladda upp en bild här men min dator, eller rättare sagt internetet suger och jag är trött så orkar inte sitta här och buffra.)

God Natt

2 comments: