Wednesday, June 29, 2011

Tandtroll

Var hos tandläkaren innan idag och jag hade tydligen en påbörjan till ett hål i min ena visdomstand. Vi bestämde att det var lika bra att borra bort direkt, jag som aldrig borrat innan hade ingen aning om hur det skulle kännas. Men när min tandläkare sa "ska vi köra med eller utan bedövning" höll jag på att kissa på mig, jag blev livrädd. Men det visade sig vara så litet så det kändes ingenting att borra bort, utan bedövning, tack gode gud. Mickan fick för ett tag sen en lektion av sin tandläkare att hon inte fick äta godis hela dagarna.. nej jag måste väl också sluta äta så mycket sött hela dagarna som jag gör, gå till tandläkaren är inte roligt!

Här har ni en trött Jno på midsommar afton. Jetlagen är fortfarande inte borta, sov precis en timme i soffan. Men nu måste jag iväg igen så dags att vakna till!

No comments:

Post a Comment