Monday, May 24, 2010

Cravings..

Skypade med Anna imorse som kommer på besök om mindre än en månad!!!, åkte sen till skolan men fick sluta efter redan 20 minuter, stack då till Michaela och vi åkte och åt lunch på mysiga Cravings på Sunset. Kändes som att vi va på semester i Spanien eller något. Åkte sen vidare till Robertson och käkade glass.



Måste egentligen skriva mitt research paper om Water Pollution nu, men väntar på att min vän ska skicka hans arbete så jag kan sno lite fakta av Mr. Geography.Satt i soffan och började skaka som fan och det kändes som om jag skulle svimma.. gick till macken och köpte hur mkt godis som helst eftersom att jag intalade mig själv att det skulle bli bättre då. Nu har jag tryck i mig allt godis och mår nästan sämre.. Bra att trycka i sig mer än 700 kalorier klockan halv 10 på kvällen när man sak visa sig i bikini 3 dagar i rad till helgen.. aja whatever. Får väl börja googla på vatten skitet ända..

No comments:

Post a Comment