Monday, May 3, 2010

Just a thought..

Sitter i soffan, kollar lite på Family Guy och väntar på att Gossip Girl ska börja, 2 timmar kvar.. och jag orkar inte plugga längre.

Satt och tänkte innan idag på bussen om hur konstiga saker jag och Sanne bbmar om. Om folk hade sett konversationerna hade vi ju blivit klassade som störda i huvudet. T.ex. idag pratade vi om, om det hette avocadosarna eller avocadona, eller inget av de? Även att Sanne är Theodore (den söta chipmunken), Mary är en töntig Blair och jag är en cool Blair. Och nu e det inte så att vi skriver ut cool, utan vi gör den här smilegubbe med solglasögon. Och Sebbes sko höll på att ramla av när han satt på metro 20 på väg till skolan. Och varför har Amandas chef fått namnen mammachefen och varför övar jag inte på mitt midterm i matte som jag har imorgon. Och vi ska köpa en Chryssa (bil) på fredag, men vet inte vilken av dom. Dagens Problem och tankar...

No comments:

Post a Comment