Wednesday, May 5, 2010

God natt

Borde sova, men jag vill inte att det ska bli imorgon. För då betyder de att jag bara har en dag på mig att lära mig 4 kapitel med formler och regler som jag inte har någon aning om. Jag får paniiik, jag tycker synd om mig själv, och jag vill inte, men jag måste.
Sanne har fan varit runt hela LA ikväll och updates får jag inte lite av. Hon har hittat massa potentiala killar till mig, och så sitter jag här i soffan som en mupp. Försöker skypa med Mickan men hennes mobila bredband suuger! Ska vänta i fem minuter undertiden som hon lägger in tvätten, chattra lite sen måste jag nog ändå sova. Mer än så här kommer jag inte få ut av kvällen.. Undra om Lakers vann? jag e för lat för att googla..

En god natt låt kanske..

Man måste lyssna på hela..

1 comment:

  1. Du klarar det säkert!! Du är ju alltid duktig när det gäller.. Håller tummarna att det ska gå bra!! Saknar dej... Puss puss

    ReplyDelete