Monday, May 24, 2010

Mission Complete

Dagen började med att jag och Michaela åkte till mysiga Larchmont Village och käkade lunch. Halvvägs färdig ätna kommer Sanna och Sanne och joinade.


Oreo cupcake, typ världens godaste..



Vid halv 7 åkte vi till XIV som var lika galet som vanligt. Målet med kvällen var att komma upp på baren. Mission complete! Runt 9 kom det massa pizza kartonger till borden. AJ kallade dit mig och Yuri drog upp mig på baren och gav mig en pizza slice. Ni kan nog inte riktigt förstå hur svårt det va att stå där. Stod ens inte på den riktigt bardisken utan på den plankan som man kan lyfta upp så man kommer in och ut från själva baren. Så när Yuri och Costas står på vars en sida om mig och hoppar, och jag har händerna fulla och 15 cm höga klackar kan ni tänka er själva.. men men, slukade pizzan, kalla dit Sanne och vi merga till en bättre plats. Tio minuter innan det stängde beställde Costas in den största champagne flaskan, går upp på baren, skakar den och sprutar ut över alla, tur att man stod bredvid och inte under.








Sanne och jag bråkade delux mycket med alla taxichaufförer som är helt hjärndöda. Ni ser, dom vill att man ska betala med cash så dom kan stoppa de i fickan och när vi bara hade kort blev det ett jäkla liv på alla, att deras kortmaskin inte fungerade hit och dit, aa visst, BS på hög nivå. Till sist lyckades vi haffa en taxi från gatan, satte oss rosenrasandes i taxin av flera anledningar..

Kollade sista avsnitten av Lost ever, slutade konstigt, förstår fortfarande inte riktigt, aja, det e väl det som är hela grejen med de..

2 comments:

  1. så kul med videos:P

    ReplyDelete
  2. ah snygg bild pa mig! den pa halva ansiktet.. KLIPP BORT, fulaste jag sett hahaha

    ReplyDelete