Saturday, May 1, 2010

Fuck my life

Idag, eller innan idag, i morse var det e så riktigt "Jag hatar mitt liv dag" Vi va så arga och jag var nära på att börja gråta. Allt va bara fel, och att det ska vara så jävla svårt att hitta en bil i denna stad gör mig galen. Har varit och irrat runt i hela Glendale idag på jakt efter en bil. Hitta en fin mossgrön Ford Explorer, men med 7 säten, vi är faktiskt inte så många i familjen.. Och sen kollade vi på en Chrysler, men tycker inte dom e så fina. Problemet e ju också att vi e så kräsna och bilen måste vara fin.
Har precis gjort klart min tråkiga Accounting Läxa, borde börja på min essay som ska vara klar på Måndag, ett opinion paper om Obamas Health care reform, KUL!
Tror jag åker till Trader Joe's och handlar istället..

No comments:

Post a Comment