Wednesday, March 10, 2010

HATA

Idag har jag än en gång haft en oturs dag. Det börjar bli många nu, vad har jag gjort för att förtjäna detta? I alla fall, i stora drag så väntade jag först på 720 bussen som alltid kommer var tionde minut, men idag väntade jag 25 minuter, varav gjorde att jag missade min andra buss som jag skulle ha tagit 10 över 12. Det skulle komma en till 12.25, den kom inte, skulle även komma en 12.40, den kom inte. Min lektion började 12.45. Bussen kom 12.55, och stannade på varje, och nu menar jag varje stopp på vägen som finns. Detta brukar aldrig hända. Jag var på lektionen tio över. Ja då ska vi börja spela Jeopardy. Detta gjorde vi i en halvtimme sen fick vi sluta tidigare.. LÖNT att åka till skolan!!!

(Hatnings objektet dom flesta dagarna!)

Går hem, är tio centimeter nära att bli påkörd av en bil, sätter mig i soffan och ska vara duktig för en gång skull och göra min läxa så jag slipper i helgen. Sitter 40 minuter med miniräknaren i handen och har äntligen fått alla siffror rätt utom den sista. Råkar göra något så hälften försvinner!! FAN, börjar om.

Sanne visste att jag hade en Gud-hatar-dig dag, så hon hade köpt med sig en yoghurtland liknande glass med oreos!

För att trösta mig själv efter min ovanligt jobbiga dag gick vi till Beverly Center efter maten.

Slutade med att jag köpte 4 jackor/kavajer, ja mamma jag vet, ska inte shoppa sa mycket, men jag var tvungen!

Denna e helt svart

Vad tycks?

1 comment:

  1. Ja, Gumman, du var nog värd de fina jackorna idag!!! Ha det så bra och hoppas att bussarna går som vanligt imorgon och alla andra morgnar framöver...
    PUSS <3

    ReplyDelete