Friday, March 26, 2010

You Rule


Blev en Yogurtland med Sanne och Jeanette innan idag. Gick sen till T-Mobile och krigade lite. Amanda fixade Jay Z biljetter till oss men vi tackade nej, ångrade oss relativt fort men då var dom sålda. FAN. Sitter halvsura i soffan, Sanne får sms av en kille som säger, oj jag visste inte att ni ville gå, jag hade backstage pass som jag ej kunde ta så jag kunde ha gett dom till er. Ännu mer FAN.



Nu sitter vi och degar i soffan och kollar Into The Blue 2, hmm.. Pratar om varför folk är som dom är och hur rubbad i sitt tankesätt man har blivit.

Imorgon ska jag plugga heeela dagen. Mitt mikro exam blev uppflyttat tills nu på tisdag, detta betyder att jag har både det och Accounting på samma dag. Fuck.

1 comment:

  1. hur länge ska du vara i sverige i sommar är det tänkt och vad ska du plugga nästa termin?=)

    ReplyDelete