Thursday, March 25, 2010

R7

Det blev en trevlig och relativt lyckad drink dejt. Jag fick en ny tennis kompis och Sannes visum e så smått på G. Drog över på tiden och vi ville inte åka hela vägen till Remy som var på Roosevelt så vi stack till Palihouse och fördrev tiden. Inte riktigt min stil, fick något lamt ragg som ville att vi skulle med på konstutställning på måndag.. hmm, e nog ej rätt människa för det. Jag vet inte hur man går och kollar på konst, har försökt att vara intresserad några gånger, men, nej!

Stack sen vidare till Voyeur, som inte var super bra. Alla var helt sega och lugna. Emma hade tagit med hela familjen dit, coolt ifs. Vi smög hem vid 1.

Nu ska jag sätta upp håret i en tofs, käka lite frulle och promenera till Pico och ta R7 som Sanne kallar den, då hon leker cool när hon kör förbi alla töntar som står och väntar på den långsamma versionen av bussen.

Blev lite fler bilder på Sls fina toalett. Om ni var där hade ni gjort detsamma.





Palihouse


Jag tyckte att jag blev råful så ett kort utan ansiktet visat blev väl de bästa för kvällen. Eller kommentaren jag la igår "Sanne man bli mkt finare när man ej tittar in i kamera." Ja när ansiktet ej syns, Snäll kompis haha.

No comments:

Post a Comment