Tuesday, March 30, 2010

School

Har gjort klart mina tva midterms nu. Micron va ganska mycket gissningslek, och ritade upp grafer som jag inte sjalv forstod mig pa. Men gick anda helt okej tror jag. Accountingen var ocksa helt okej, essay fragorna var mycket enklare an multiple choice. Sa det aterstar att se om jag far gora ett omprov pa torsdag eller ej. Hoppas av hela mitt hjarta att detta ej kommer handa.

Sitter vid datorerna i skolan nu och stressar upp mig over min matte klass som borjar idag pa UCLA. Har antligen fatt ett hum om var klassrummet ligger. Det tog ett tag vill jag lova! Hoppas pa att Maja ska komma och radda mig fran skolan och att vi aker dit tillsammans.

Under tiden maste jag komma pa ett amne att skriva om i min common essay. Nagra forslag?

Sanne och Emma slutar, om en halvtimme, ska tvinga dom att ata lunch med mig. Jag e hungrig!

No comments:

Post a Comment