Wednesday, March 31, 2010

Friends



Frågor&Svar:

1. hur länge ska du vara i sverige i sommar är det tänkt och vad ska du plugga nästa termin?=)
2. ni verkar ha så himla kul tillsammans! är det där din bästa kompis?

1. Jag vet inte riktigt hur länge jag ska stanna i Sverige i sommar. Har inte bokat någon biljett tillbaka än, men jag planerar att stanna i några veckor. Sanne vill ju vara tillbaka här den 8 Augusti för de e hennes födelsedag och då spelar Lady Gaga här i LA. Och man måste ju fira sin 21 års dag här, eller hur? Men detta betyder endast 4 veckor hemma, vet inte riktigt om mamma går med på det. Sen planerar vi ju även att åka till Frankrike på semester i en vecka..

Jag måste ta klasser som jag kan tillgodoräkna mig till nästa skola jag ska gå på, så jag kan inte bestämma själv. Det kommer förmodligen bli; English 2, Macroekonomi, Business Law och Matte. Inte något att se fram emot direkt..

2. Ja du har rätt, vi har alltid jätte kul tillsammans. Ja, Sanne e min bästa kompis. Har några bästa kompisar i Sverige också som jag saknar till tusen, men eftersom att jag e med Sanne varje dag och hon vet allt om allt e vi inseparable!

No comments:

Post a Comment