Friday, March 12, 2010

Say ahh what?


Fruktansvärt mycket folk som stod och köade för att komma in på Drai's igår som hade sin öppningskväll. Drai's är nyöppnade W Hotell i Hollywoods klubb som ligger på taket och är stället att vara på. I väntan på Sanne, och ingen lust att köa gick vi in i hotellets lounge som va super fin, tog en drink, dansade på deras patio, och spanade (som vanligt) lite på Brody och Avril Lavigne.


Vid 1 tog vi hissen upp till Drai's, gick ut till poolen, kollade in utsikten, träffade på någon snubbe som Sanne trodde hette Kevin, men så va inte fallet.

Hamnade sedan tydligen vid Dr Dre's bord, som jag fick ta del av idag när Sanne informerade detta. Vet fortfarande inte vem av killarna har var.

Grymma Samanta Ronson spelade, men vid 2 kände Sanne och jag att det var dags att åka till Playhouse och säga hej till fransmännen.
Stannade där i 20 minuter sedan dödade mina fötter mig och vi slängde oss i en taxi och åkte hem till vår upp och ner vända lägenhet.

Sådan tur e har jag en tendens att turbo städa på nätterna. Tog min tio minuter och hela lägenheten var i tipp topp form igen.

No comments:

Post a Comment