Wednesday, March 3, 2010

Time

Har hunnit med ganska mycket idag, med tanke på att man oftast bara hinner göra en till två saker om dagen. Tiden i LA går något så fruktansvärt fort. Varit i skolan ett tag, hämtat mina kavajer på Cleaners, printat papper på Staples (har ju glömt en sladd man måste ha från skrivaren till datorn hemma hos Mary, så kan ej skriva ut), och käkat en Berry TopperJamba Juice. Gjort klart min Accounting läxa, ätit middag på Baja Fresh, och en sväng inom Beverly Center. Vi skulle egentligen bara gå och äta men kom hem med 5 till 6 påsar och något fattigare..

Eftersom att jag varit så duktig att pluggat idag belönar jag mig själv med att gå till Voyeur ikväll. Klockan e redan 10 så har lite brådis nu. Måste duscha, sminka och det omöjliga, valet av kläder!



No comments:

Post a Comment