Thursday, April 1, 2010

JANET

Och så va vi bara tre... Det blev en snabb hejdå kram, och i stil med, ja vi ses sen.. Sen skilda vägar. Varför e det alltid så att så fort man börjar hänga och umgås hela tiden, och har kul tillsammans, ja då ska någon åka? Vill bara säga att det suger att Jeanette åker hem inatt. Vem ska nu va the Doll av Guys, cupecakes och m&ms älskare (den biten kan jag ta över, don't worry) , och vem fan ska vara in the House?

Av någon konstig anledning e detta den ända bilden jag hittar på oss 4 tillsamman. Sanne syns inte riktigt heller. Men den får duga.

Anyhow, kommer sakna dig!


2 comments:

  1. Hallå!

    En kompis tipsade mig om din blogg och den hamnar nog bland favoriterna på en gång!

    Jag bodde själv i LA i ett år och jobbade som au pair i Brentwood. Saknar det såklart grymt mycket och har nu börjat planera att dra mig tillbaka och plugga på smc nån termin eller två. Har kollat lite på marina pointes lägenheter men är inte så sugen på att bo så pass långt bort.
    Så tänkte kolla om du har några tips på bra boende runt om west hollywood/hollywood/BH?

    Glad Påsk på dig :)

    ReplyDelete
  2. I'm in the HOUSE!!!

    ..so don't be blinkin' don't be sleepin'..

    Ugh. Nejfyfanhelvetesjävlaskit. Det här suger ju totalt.. :( Saknar er redan. Skjut mig. Jag sitter på LAX. Bring ur gun........

    ReplyDelete