Monday, April 12, 2010

Answers from Miami..

Anonym sa... Hej! Jag undrar vad de är för ämnen du läser på SMC, och vad vill du jobba med sen? :) bra blogg:)

Hej, just nu läser jag Statistics, Accounting 2, Microeconomics och English 1. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med sen, förutom att det ska vara något att göra med marknadsföring eller reklam. Tack:)

Anonym sa... kan du inte lägga in mer videos när ni festar och sådär? Hur länge ska du och den blonda tjejen bo tillsammans?

Ska försöka att filma när vi festar, brukar inte bli så bra på film eftersom att musiken e alldeles för hög, men jag ska göra ett försök! Jag vet inte hur länge vi ska bo tillsammans, hon e väldens bästa så, så länge vi kan antar jag.

Anonym sa... ska inte du lägga in mer bilder på er från fotograferingen?

Har inte fått alla bilder än, men så fort jag får dom ska jag lägga upp några!

Hej, ledsen om jag terrar dig med meddelanden :) Såg att du skrev Park la Brea. Jag ska boka möte med dom om att hyra lgn. Vad tycker ni om stället? Är det att rekommendera? //Sofia

H
ej, ingen fara, bara roligt med frågor! Ja, många av mina vänner bor där och dom trivs jätte bra. Det finns pool område och gym, men det måste man köpa till för ca 40 dollar per månad. Tycker absolut det är värt att boka in ett möte där.

Anonym sa... jätte kul med din blogg och jätte fina bilder måste jag säga. keep up the good work/ E

Tack :) Ja kameran tar jätte bra bilder. Thanks ma.

sanne sa... ohhh lovelovelove!! saknar dig! kom hem nuuuuda, vill inte ut igen utan dig. jag ar inte ens hemma nar du kommer, jag har val rep??? fint me knut. ha de sa kommer inte lilla luggen, hejdaaa

Lovelove, kommer i morgon, du o DirtyZeb flippar ju snart ut totalt, ska komma hem och styra nu! Fin video lol. miss ya bb.

No comments:

Post a Comment