Friday, April 30, 2010

I love my life

Gick till WECS, minglade lite och åt upp alla deras kakor.


Efter någon timme fick vi nog och stack vidare till XIV där jag trodde att vi precis hade missat Lakers match som alla var där för att kolla, men fick berättat för mig sen "there were no lakers game tonight silly." Aja, så mycket bryr jag mig om Lakers.

Va på XIV en liten stund sen gick vi vidare till Hyde som ha blivit mitt favorit ställe, alltid sjukt bra musik, alla är där och man har bara allmänt roligt varje gång.




När klockan blev ett satte vi oss i en taxi och åkte vidare till Playhouse. Det hade precis varit champagne krig innan vi kom dit, alla var helt blöta, tur att vi missade det! Klockan två kurrade allas magar eftersom att vår middag var kakorna på WESC festen. Gick till frukoststället som sitter ihop med Playhouse och käka pommes och grilled cheese.

Nu ska jag samla krafter, väcka Sanne, och traska bort till Sebbe och Michaleas pool på Park La Brea!

No comments:

Post a Comment