Thursday, April 8, 2010

Jno-fritt

Sitter utanför gaten nu och väntar på att få boarda. Hostar hela tiden, tro folk omkring mig börjar bli ganska irriterade, men what to do? Vet inte riktigt vad jag har packat ner i resväskan, ska bli spännande och se när jag e framme. Har alltid tendensen att packa med mig konstiga kläder som jag inte använder hemma. Det mesta är i den svarta färgskalan, fast att vi har kommit fram till att man ska vara färg glad i Miami, aja får väl handla något nytt!

Sanne har FF hemma nu, hur ska detta sluta? Hon har ju Sofia där hos sig, vet ej om det e bättre eller sämre haha. Sofiee säger ju att hon ska ha kamphunden hemma på soffan och mata honom med Frolic.

Tappa inte bort er bara, och bränn inte ner huset! Jno kommer snart tillbaka!
Don't worry, you'll do fine

No comments:

Post a Comment