Sunday, April 11, 2010

hook up

I fredags på Playhouse "hängde" Sanne med David, som kände Dj'n. Detta betyder att Sanne stod o dansade på scenen bakom Dj båset hela kvällen. Av en slump skulle han (Dj'n) hit till Miami dagen efter och Kricke fixar. Vi sitter och käkar middag och då ringer en snubbe som säger att vi ska möta upp dom senare på Fontainebleau, dit vi hade planerat att gå.

Ja vi äter efterrätt varje dag, det e ju semester!
Det ena ledde till det andra och hux flux står vi och rockar bakom Dj båset på LIV. Det är en mycket bra plats om man vill spana. Han va en grym Dj btw, men han gillade inte alla mina önskemål. Han rå dissa Stereo Love.., men Move for me fick jag allt höra. Vid 5 slutade han spela och vi fortsatte vidare tills hans place, lite mer Djande och sen fick vi nog.



lill luggen smög sig fram..


Av någon anledning skulle jag ta upp mitt bankomat kort innan vi skulle sticka hem. Nej då e det borta!! panik, jag hade inte ens använde de och väskan låg på samma plats hela kvällen, det e ett mysterium. Ringer hem till Mickan som får spärra det och nu ska ett nytt skickas hem till min adress i Sverige.. DRYGT! wtf.

FYI: det e jäkligt soft att glida på ett bananskal, måste bara akta sig så att man ej snubblar..

1 comment:

  1. ohhh lovelovelove!! saknar dig! kom hem nuuuuda, vill inte ut igen utan dig. jag ar inte ens hemma nar du kommer, jag har val rep??? fint me knut. ha de sa kommer inte lilla luggen, hejdaaa

    ReplyDelete