Friday, April 9, 2010

I'm here

Flygresan gick bra, fick bara sovit en timme dock. Men efter att ha legat på stranden hela dagen och stekt, (jag e nu en kräfta) har jag i alla fall blivit lite utvilad. Om en timme landar Michaela och Sanna, jag längtar, måste ha lite sällskap nu känner jag.
Tanten i receptionen tjatar om; "e du modell i LA?!" heela tiden, Nej har jag ju sagt, kolla på mig, - 15 kilo så kanske. Gubben i baren sa att jag hade ett jobb här om jag ville stanna, bra att veta, men jag tro jag hoppar det.

Har pratar med Sanne två gånger idag, nu ligger dom vid poolen på Park LaBrea, span på the class mate, Kirsti Mariah har sagt hej till Mooshie, och DirtyZeb var tydligen hyper efter någon energi shot.. kan bara tänka mig.. Jag saknar er! separations ångest på hög nivå!

4 comments:

  1. Vi saknar dig också kooom hem mammmi!! / Dirtyzeb

    ReplyDelete
  2. mama say mammi come home soon! mama misses you

    ReplyDelete
  3. Riktigt nice blogg!

    ReplyDelete