Thursday, April 22, 2010

Pull the trigger

Redan torsdag igen, veckorna går som himla snabbt. Det e snart Maj, och det e ju helt sjukt. Eftersom att jag inte har varit så produktiv i skolan denna veckan har jag en känsla av att jag måste ta igen det i helgen. Men oj vad de e tråkigt, och svårt!

Idag spelar Lakers mot Oklahoma City Thunder och detta ska jag och Sebbe kolla på, på XIV undertiden som dom andra små barnen är i skolan. Vi ska leka sjukt sportintresserade, sportfånar ska vi vara helt enkelt. Jag bryr mig inte alls om matchen, går dit för maten och mina kära vänner så klart.

Sebbe ska även få ett svart bär av Amanda. Sebbes kodord igår kväll, antar att ni också kan lista ut det. Jag menar, direkt översättning är ju inte så komplicerat.

Två timmar har jag på mig innan Yuri kommer hit och hämtar upp mig. Nu ska jag gå och kriga med garderoben.

No comments:

Post a Comment