Sunday, April 25, 2010

We dont speak americano

Kvällen blev inte riktigt enligt schemat, men när har det någonsin hänt? Började med middag på mysiga Cecconi's där hela American Idol Juryn och Ryan Seacrest satt och käkade middag. Blev någon kycklingrätt för mig, men slutade med att alla åt av alla. Jag va mest intresserad av Sofias pizza!
Efter middagen släppte Jenny av oss på XIV där vissa hade varit sen klockan 6 och kollat Lakers, som förlorade igen.. Födelsedagsbarnet kom och blåste ljuset från efterrätten sen traskade vi vidare till Hyde som hade sjukt bra stämning. Ballonger, tårta, champagne och tomtebloss.


de eviga bbmandet..




Födelsedags barnet




Sebbe skulle svinga sig igen..
Vid ett stack vissa till Avalon men Sebbe, Sofia, Christina och jag stannade kvar. Dansade till lite över två tror jag klockan var, eller när jag tänker efter har jag faktiskt ingen aning.. Sebbe och Sofia lekte Jno jakt, smög runt inne på Hyde, jag hittade dom sittandes på huk med låtsas pistoler i händerna, utflippat ännu en gång, Sanne du kan inte lämna oss..

Åkte mot Avalon men när vi satt ute i taxin fick vi beslutsångest och jag o Sebbe åkte hem.

Jag var nöjd med kvällen som den va. Nu väntar jag på att Sofia ska komma hem och att jag ska få tag i Sanne som e på rymmen... Sanne maybe call mami?

No comments:

Post a Comment