Tuesday, April 13, 2010

Toronto nästa?

Igår var en minst sagt intressant kväll. Åkte till Mr Chow, beställer in mat och vars en Mojito, fick bli en watermelon för mig denna gången.
Bordet bredvid oss satt kanske 7 män och hade någon typ av affärsmiddag. Helt plötsligt kommer servitören med tre champagne glas och en flaska champagne. Den där goda i grön flaska med gul orange etikett ni vet. Okej, skål o tack sa vi. Men nej, där slutade det inte.. fick olika shots, drinkar och sen lite mer champagne, blev med bjudna till Toronto nästa torsdag.

Han bara "Ska ni med till Toronto?, vill ni att jag ska skicka planet till LA eller ska jag komma och hämta upp er?, Jag skickar planet, har inte tid att åka hela vägen dit"

Ja okej, visst varför inte, fuck school liksom. Dom skulle till Monaco pa car racing tävling den 12 maj som vi också fick följa med på om vi ville. Slutade med att han som hade bjudit dit alla vänner ville hellre gå ut med oss, han betalade notan, och vi gick till klubben Mokai.

Dansade och hade kul, Omar, som han hette försvann bland allt folk, lite senare smög jag och Michaela hem. Har tre missade samtal från Omar sen klockan 4.11 i morse. Aja, han skulle maila flyg info. haha. Får se om det e BS eller inte, för man ska aldrig tro på folk här. Men om det va så som han sa så hade det ju varit jäkligt soft!

Michaela försvann i 20 minuter när vi kom hem till hotellet, fick stränga order att jag inte fick somna innan hon kom tillbaka. Hon kom tillbaka med en hummus plate och pita bröd! Jäkligt gott var det!, Klockan 6 smög jag mig ut, fick sovit 3 timmar, och nu den eviga väntan..

På tal om hummus såg jag precis här på CNN på flygplatsen att dom slog nytt världsrekort i hummus, en tallrik med 400 kilo hummus på.. if you were interested.. På nyheterna nu säger dom även att om man spankar sitt barn när dom e små e det större risk att dom blir aggresiva när dom e 5 år.. hmm. Så sluta slå era barn?.

2 comments:

  1. haha skön snubbe - go for it! (resan alltså.. inte gubbskrället)

    "soeehh.. u wanna go on a big fuckin boat to catalina tmrw?!"

    HAhaHaha =)

    ReplyDelete
  2. hahaha!! ja något i den stilen va det!

    ReplyDelete