Tuesday, April 6, 2010

You've got mail

Kom precis hem från min matte klass. Innanför dörren låg ett påsk paket från mamma. Fick godis, dom nya ballerinakexen men kladdkaka som man tydligen ska doppa i mjölk för bästa smak (har redan provat och oj vad goda!), den vibrerande mascaran och bäst av allt en ny KAMERA!.

Hörde på mammas röst igår när jag sa att jag skulle åka och köpa en ny kamera i veckan att hon blev lite upp stressad att paketet inte skulle komma fram i tid.

Dom andra e och äter på Sur, ska göra mig klar nu, prova min nya mascara, ladda batteriet till kameran och käka lite godis sen möta upp dom andra på Guys. Sofia har ju kommit hit nu och vill gå ut, så man ställer väl upp för sin vän, inte sant?!
Tack Mammi för allt!!!

1 comment:

  1. Varsågod mitt Hjärta!!
    Hoppas att du gillar kameran!
    Ha det så bra!
    PUSS

    ReplyDelete