Monday, April 19, 2010

hjälp sökes

Blev en smoothie på något hipt raw ställe på Franklin.

Jag har problem, speciellt när det kommer till att shoppa och när det e rea på kavajer och jackor. Jag kan liksom inte bara köpa en, utan måste ha fler eftersom att "det e ju så billigt", ja men newsflash, många bäckar små!! Jag ska alltid ha mest av allt. Förra gången när dom hade 50% off på jackor på H&M och det va max 2 per kund, nej då köpte jag 6 stycken. Jag måste ha hjälp, dra ut mig ut affären för bövelen..

Ingen fick stopp på mig idag så det blev två nya kavajer, två ringar, tre toppar och en blus. Det va allt tror jag, ja så mycket uppskattar jag mina nya saker att jag glömmer bort vad jag har köpt efter en halvtimme..

ps. låten I'm awesome, e så dålig att jag spyyyr!

No comments:

Post a Comment